Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op citroen.startpagina.nl

www.citroen-forum.nl

Gert Timmerman
20 Aug, 2004 13:27

Kijk ook eens op www.citroen-forum.nl. Hier kan u uw eigen ervaringen of problemen over citroen met ons delen.

Bewerkt 02 Mrt, 2011 04:48
sam
16 Sep, 2004 20:09

ik heb een citroen berlingo uit 1997 met een 1.4i motor(kfx,tu3jp). het probleem met mijn auto is dat de motor ‘ verzuipt’. als ik alleen het contact aanzet begint het brandstofrelais te tikken en de injectoren aan te sturen en benzine in te spuiten. in het begin als de motor nog koud is gaat alles goed totdat de motor goed warm is dan beginnen de problemen en kan ik niet meer gas geven.

wie kan mij helpen met een oplossing?

groet aan berlingo liefhebbersGert Timmerman schreef:

>

> Kijk ook eens op www.citroen-forum.nl. Hier kan u uw eigen

> ervaringen of problemen over citroen met ons delen.

blaas
19 Jun, 2009 15:29

Slepend geluid bij remmen een kraak bij optrekken en remmen , wat kan dit zijn , het betreft een citroenzx

inge
04 Sep, 2009 16:30

mijn citroen zx break uit 94 wil niet meer starten. volgens mij ligt het aan de startonderbreker want de motor draait wel gewoon maar slaat niet aan. het lampje van de startonderbreker blijft rood knipperen en de knopjes piepen niet meer. kan dus ook geen andere code invoeren oid

jaap50
05 Sep, 2009 08:56

nou, dat lukt bij mij niet. ik krijg de foutmelding 403 ‘verboden’. bij de uitleg staat dan dat er wel contact gemaakt kan worden met de site, maar dat ik niet bevoegd ben om deze te bekijken. wat zou hier aan de hand zijn, en hebben meer mensen hier dat?

jaap50
05 Sep, 2009 08:59

PS: ik reageerde trouwens op het bericht van de topic-starter (uit 2004).

andre
14 Sep, 2009 13:24

Het rode stop lampje in het instrumenten paneel licht soms onder het rijden een paar seconden maar ook wel een paar minuten op en gaat dan weer uit.

Aan de auto is niets te merken olie/koelvloeistof/remvloeistof/remblokken/temperatuur koelvloeistof/etc is allemaal goed.

Wel is de koppakking kortgeleden v.v.geen olie verbruik en de motor loopt prima en heeft nu 195000 km gelopen.

Wie heeft enig idee wat deze storing kan zijn,bij het uitlezen wordt dit niet gemeld.

met vr gr andre

theo coenen
16 Sep, 2009 09:55

Wie weet een adres voor een hemelbekleding voor een citroen Pallas 1970 gr theo

pierreenconnie@ziggo.nl
28 Sep, 2009 20:40

mijn berlingo wil niet gloeien

ik heb er nieuwe gloeibougies in gezet

en een nieuwe gloeikast

wat kan ik hier verder nog aan doen

Wout Van Baren
01 Okt, 2009 11:47

hallo ik ben nieuw hier en rij sinds 31-07-2009 een citroen c4 ben er tot nu zeer tevreden over,